FAQs

FAQs

Her er nogle af de ofte stillede spørgsmål:

Returpolitik 

Trois Copenhagen tilbyder 30 dages gratis returret og ombytning.

læs mere Her

 

Hvad sker der efter jeg har gennemført min bestilling?

Hurtig levering (1-3 hverdage)

Et par minutter efter vi har modtaget din bestilling får du en mail, og din bestilling pakkes og forberedes til afsendelse. Vi garanterer vores kunder deres ordrer er afsendt indenfor 1-12 timer fra ordrebekræftelsen sendt  på mail.

Dag 0-2: Når din bestilling er på vej, sender vi en ordrebekræftelse & kvittering til dig pr. mail. I mailen er der et link til sporing af din pakke.

Dag: 1-3: Din bestilling leveres til den valgte pakkeshop (90% af alle bestillinger ankommer på dag 2).

Dag 7-14: Hjælp os med at blive endnu bedre! Trois Copenhagen er et relativt nyt firma, så vi har brug for din hjælp. Du bliver inviteret til at skrive en anmeldes af vores service, vi værdsætter enhver feedback.

Vi bestræber os på at levere din pakke så hurtigt som muligt. Leveringstiden varierer afhængigt af, hvilken distributør du vælger at få din pakke leveret med.

Vær venligst opmærksom på leveringstiden kun er vejledende og Trois Copenhagen ikke kan holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser.

 

Hvor lang er leveringstiden?

Postnord
1-3 hverdage til nærmeste pakkeshop. 1-3 hverdage ved valg af hjemmelevering. 1-3 hverdage levering til arbejdsadresse.

DAO
1-3 hverdage til nærmeste pakkeshop. 1-3 hverdage ved valg af hjemmelevering. Leverer alle ugens dage udover søndag.

Adresse i Næstved?
Har du tilfældigvis adresse i Næstved leverer vi personligt inden for et par timer

Hvilke leveringsmåder kan jeg vælge?

Vi har flere forskellige distributører.
Når du går videre til kassen, får du mulighed for at skrive den ønskede distributør i kommentar feltet.

Du kan vælge hjemmelevering med Postnord og DAO, få pakken leveret med DAO til den nærmeste pakkeshop eller hjemmeadresse eller med Postnord til den nærmeste pakkeshop eller hjemmeadresse.

Hvad koster leveringen?

Levering er altid GRATIS til pakkeshops. 
  
  
Hjemmelevering koster:  

Postnord hjemmelevering: 10 kr. Fragten kan ikke refunderes. 

DAO hjemmelevering: 10 kr. Fragten kan ikke refunderes.
 

Pakkeshop koster:  

Postnord levering til pakkeshop: GRATIS uden betingelser.
DAO til pakkeshop: GRATIS uden betingelser.  
 

Uanset leveringsmetode er retur GRATIS og nemt.

Sporingsnummer

Vi sender dig dit sporingsnummer når dine ordre er processeret og afsendt. Mailen du modtager vedrørende afsendelse indeholder dit sporingsnummer.

Hvordan henter jeg min pakke?

Hvis du har valgt at få din pakke leveret til en pakkeshop, får du en SMS eller email når pakken er klar til afhentning. Medbring venligst gyldig legitimation.

Hvis du har valgt hjemmelevering med Postnord, vil pakken blive leveret i din postkasse eller direkte til din dør i løbet af dagen.

Hvis du har valgt hjemmelevering med DAO, vil pakken blive leveret i din postkasse eller direkte til din dør om natten/tidlig morgen.

Hvilke lande leverer i til?

Vi leverer til:

Belgien

Danmark* Ikke Grønland eller Færøerne

Estland

Finland* Bemærk, at vi ikke leverer til Åland.

Frankrig* Bemærk, at vi ikke leverer til Korsika.

Grækenland

Irland

Italien

Kroatien

Letland

Litauen

Luxembourg

Norge* Bemærk, at vi ikke leverer til Svalbard.

Holland

Polen

Portugal*. Bemærk, at vi ikke leverer til Azorerne eller Madeira.

Rumænien

Slovenien

Spanien* Bemærk, at vi ikke leverer til De Kanariske Øer, De Baleariske Øer, Andorra, Ceuta eller Melilla.

Sverige* Bemærk, at vi ikke leverer til Åland.

Storbritannien* Bemærk, at vi ikke leverer til Hebriderne, Isle of Man, Gibraltar, Shetlandsøerne, Isles of Scilly eller Kanaløerne

Tjekkiet

Tyskland

Ungarn

Østrig

Hvad er leveringstiden?

 Leveringstiden varierer efter Lokation :

Levering til Danmark: 1-3 dage
Sverige/Norge/Finland: cirka 2-5 dage.
Resten af EU*: 3-7 dage 
* inkluderer medlemmer af EFTA (Island, Lichtenstein og Schweiz)

 

Hvilke betalingsmetoder er mulige?

De tilgængelige betalingsmuligheder er: Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB Cards, American Express, Diners Club, Danske Netbetaling, Discover-kort, iDeal, ViaBill, MobilePay Online og PayPal.

 

Sådan plejes og vedligeholdes en TROIS-taske

Tøm din taske, ryst den kraftigt for at sikre, at du fjerner løst snavs.

Brug en blød, tør klud til at tørre indersiden af din taske.

Dyp kluden i rent vand og fugtiggør, vend ydersiden af din taske. Pas på med ikke at lægge læderet i blød, da dette kan forårsage skade.

Bland få dråber af mild sæbe i en balje med varmt vand, og dyb din svamp i baljen med dit sæbevand. Alternativt kan du bruge en svamp og kommercielt rengøringsmiddel. Følg altid producentens instruktioner.

Brug svampen til at rengøre taskens overflade, bevæg altid på langs ad læderets struktur.

Brug et rent, tørt håndklæde til at tørre overskydende fugt og sæberester af.

Lad altid din taske tørre i omkring 30 minutter.

Brug en anden blød, ren klud til at tilføre din valgte læderbalsam. Glem ikke at følge producentens instruktioner. Skrub balsammen på i konsistente, cirkulære bevægelser.

Pre-loader